Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Αντε να αποδείξεις οτι δεν είσαι AT-AT

Φουυυ-Φουυυυυ.... οκ, φύγανε οι αράχνες.

Ορισμένοι ρωτάνε ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που θα έκανα πριν το τέλος του κόσμου.
Ε, εγώ λοιπόν αποφάσισα να ποστάρω κάτι (μικρό έστω) σε αυτό το blog.
Και όταν ξαναρθει το τέλος του κόσμου θα ξαναποστάρω και σας υπόσχομαι με την αξιοπιστία που με διακρίνει να ξαναγράψω άρθρο σύντομα.


Το μόνο που παρατήρησα οτι φτάνει στο τέλος του, είναι η όραση μου, ισως μετά απο πολύχρονη σχέση με τα φωτόνια της οθόνης του PC.
Αν ήμουν ακόμα πιο "ρομαντικός", και "ψαγμένος", και "σοφιστικά σκεπτόμενος", και "ανθρώπινος" θα έλεγα επίσης [κουλτουριαρης γκοθο-συγγραφέας mode on] οτι φθίρεται η ανθρώπινη μου υπόσταση, αυτή που διαχωρίζει τη δυναμική της ψυχής απο τις λειτουργίες του μηχανήματος, που διαφοροποιεί τον Αλέξανδρο απο την περσόνα του alexk, που κατακλύζει την ύλη του σωματός σου με την ουσία της δημιουργικής σκέψης, και σε βοηθάει να αντιλαμβάνεσαι το υπαρκτικό σου είναι, και τα σημάδια των αισθήσεων σου, και... εχμμμ, πως να το πω πιο ποιητικά....
και να βλεπεις την γαμημένη την τύφλα σου!!

Ολα αυτά, είπαμε, ΑΝ ήμουν ρομαντικός, και ΑΝ ήμουν αγνά ανθρώπινος, και, βασικά....
ΑΝ ήμουν άνθρωπος!!



Παω ο κακομοίρης να ποστάρω σε κάποιο άλλο blogάκι, και στουκάρω πάνω σε αυτό:

...ας το αποδείξουμε. opyrast, και μετά 23... επι 2; Σκέτο το 2; Α, μηδενικό πρέπει να ναι. Το γράφουμε, πατάμε δημοσίευση, και Βουαλ......

 Εϊ, τι θες να μου πεις τώρα, οτι σου κάνει ο alexk για ρομπότ; Για να σου πω, παρε τωρα το... 17 ετσι; Και το... thousae... η thoisae... η thoisea... εμ, ας μη γίνουμε και ρεζίλι, ας το αλλάξουμε σε κάτι πιο εύκολο.

 Αυτό τώρα είναι rcurrsn; H rcursn; H pcuirsn;
ΑΑΑΡρρρρργκ.... δεν θα με στραβώσετε για ένα κωλοποστάρισμα, γαμώ την τρέλα μου!!!!

Η μήπως ναι;; Τοσο γαμάτος είναι τελικά ο alexk; Τοσο πολύ δεν υπάρχει η ανθρώπινη υπόσταση του σε αύτον τον κόσμο; Τόσο που θεωρείται ρομπότ;;

Ας είναι! Ειμαι πρόθυμος να ξεγελάσω την απόδειξη της ουσίας μου. Για το confirmation του ποσταρίσματος ρε γαμώτο!!!
Θα συνεχίσω να πατάω το κουμπί της αλλαγής μέχρι να βρώ αυτό που θα αναγνωρίσω. Μεχρι να βρεθεί αυτό που εμμέσως θα εξηγήσει την ψυχική μου υπόσταση, και τέλος γαμωπάντων, που ανήκω σε αυτό τον κοσμο.......

Αχα!! Hell Yeah!!!

Για την ιστορία, το ποστ ολοκληρώθηκε μια χαρά μετα τη υποχθόνια αποκαλυπτική συναντησή μου με τον...
Σαϊλσα.
Happy end, απαλή μουσική, τίτλοι τέλους, απόδοση διαλόγων Νατάσα Συρεγγέλα, κλπ, κλπ...



ΥΓ: Για όσους δεν το ξέρουν, το ρομποτ μου δημιούργησε και facebook page.
http://www.facebook.com/AlexkDenPameKala
Οσοι θέλετε πιο εύκολα να μαθαίνετε για καινούργιες μου αναρτήσεις, η να με κάνετε γνωστό στον κοσμάκη, ευπρόσδεκτοι. Οσοι θελουν να μου γράψουν και μαλακίες, ακόμα πιο ευπρόσδεκτοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου